
Masz pytania?
Pn-Pt 9:00-16:00
Tel.: +48 509 747 459
Tel.: +48 32 229 21 84
Fax: + 48 32 441 63 22
Mail: sinset@sinset.pl




Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Działamy wyłącznie w sektorze B2B i na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy wyłącznie fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia przez sklep internetowy (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.
Czy oferują Państwo sprzęt nowy czy używany?
Oferujemy przede wszystkim sprzęt fabrycznie nowy, ale w naszej ofercie znajdą Państwo również sprzęt używany i refabrykowany. Stan każdego z produktów jest zawsze zawarty w opisie towaru (nowy, używany, refabrykowany).
Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?
Informacje na stronie, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są uaktualniane. Przed podjęciem decyzji o zakupie warto skontaktować się z nami i potwierdzić cenę oraz dostępność.
Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto. Współpracujemy głównie z firmami i operujemy fakturami VAT z odroczonym terminem płatności.
Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient dokonujący zakupu miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych. Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.